JAK SE LÍP UČIT 🌺

Ahoj všichni..
Ještě než začnu tak bych se Vám všem chtěla omluvit za mojí momentální  “neativitu” ..
Momentálně řeším osobní problémy které se naskytly když jsem byla opravdu hodně aktivní a jak jsem je neřešila, tak se zhoršovaly a přibývalo jich..
Zrovna se všechno řeší, děkuju za trpělivost a za veškerou podporu..

A jelikož nám začalo 2. pololetí, mám tady pro Vás článek “JAK SE LÍP UČIT “ <3

Vážím si toho, všechny Váš moc miluju <3

Užijte si článek a příjemné čtení <3



Jak se líp učit 
🌿 pokud o tom existují dokumenty či jiná videa-pusťte si je 
🌿tvořte si myšlenkové mapy 
🌿napište si výpisky podle sebe 
🌿výpisky si napište o do telefonu
🌿dejte si na to čas,nespěchejte
🌿pokud to jde,učte se ve vlaku,v autobuse nebo v metru
🌿vytvořte si tapetu,na které budou obrázky o tom tématu a zápisky a umístěte si to na vaší tapetu
🌿namluvte si zápisky
🌿udělejte si oboustranné kartičky (vhodné na hudbu či na cizí jazyky-na jedné straně slovo nebo název a na druhé straně co to znamená)
🌿zkoušejte se učit vždy chvíli a potom si dejte pauzu
🌿zapisujte si všechno podle sebe (lépe to pochopíte ) 
🌿veďte si sešit,který se Vám bude líbit 
🌿plánujte si to 
🌿vypněte si hudbu 
🌿pokud můžete,učte se venku 
🌿zkuste to kreativně 
🌿na internetu si zkoušejte on-line cvičení 







                                                     














  S láskou Jsem Nevinná <3 🌺

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

LGBT

kde všude mě najdete?